Bij reguliere weekendrondes omvat dit meestal wedstrijden: Zaterdag 19:00 uur. Al deze wedstrijden zijn beschikbaar voor Prime-leden die zich hebben geabonneerd op het Le Pass Ligue 1-kanaal. Ga voor meer informatie over komende wedstrijden op Prime Video naar primevideo. com/ligue1. Het weekblad 'Dimanche Soir Football' is gratis beschikbaar en vereist geen abonnement.
Bij wedstrijden waarvoor ondertiteling beschikbaar is, kun je de ondertiteling in- of uitschakelen door het 'CC'-pictogram te selecteren in de afspeelbediening. Op sommige apparaten ziet het ondertitelpictogram eruit als een dialoogvenster, maar het kan ook als menuoptie worden weergegeven onder 'Ondertiteling' op de productpagina van de video. 15) Kan ik terugspoelen, pauzeren en vooruitspoelen op mijn apparaat? Terugspoelen, pauzeren en vooruitspoelen zijn beschikbaar op Android- en iOS mobile-apparaten, in browsers (Chrome, FireFox, Edge), via Fire TV, via Google Chromecast, via Apple TV (3e generatie en later) en op bepaalde smart-tv's. Gebruik de knop Vanaf start bekijken op de video-overzichtspagina of in de player om de wedstrijd vanaf het begin te bekijken.
Houd er rekening mee dat deze functies niet op alle apparaten beschikbaar zijn. 16) Wat is de videoresolutie van de Ligue 1-uitzending op Prime Video? Ligue 1-wedstrijden zijn beschikbaar in HD (High Definition). Prime Video biedt een optimale streamingervaring, afhankelijk van de beschikbare bandbreedte. 17) Ik heb problemen met streamen, wat kan ik doen? Controleer eerst de snelheid van de bandbreedte van je apparaat. Voor de beste gebruikerservaring bij live streaming raadt Prime Video een minimale downloadsnelheid aan van 1 Mbps voor SD en 5 Mbps voor HD.
RTL Nieuws VN telt meer dan 423.000 mensen op de vlucht in Gaza · Frankrijk verbiedt alle pro-Palestijnse demonstraties Faillissementsgolf overspoelt Nederland? Valt erg ...
Daarnaast is voor het seizoen 2022-2023 de Ligue 2 BKT Multiplex ook exclusief beschikbaar op Prime Video, zonder extra kosten. Dit is een aanvulling op de Ligue 1 Uber Eats- en Ligue 2 BKT-wedstrijden waarvan Prime-leden al kunnen genieten als onderdeel van hun Ligue 1 Pass-abonnement. De Ligue 2 BKT Multiplex, die elke zaterdag om 18:30 uur wordt uitgezonden door Félix Rouah, bevat een voorbeschouwing van 30 minuten (wedstrijden beginnen om 19:00 uur). 2) Welke wedstrijden van Ligue 1 Uber Eats zijn live beschikbaar op Prime Video? Voor de komende drie seizoenen (vanaf seizoen 2021/22) heeft Amazon het alleenrecht verworven om acht van de tien wedstrijden per ronde uit te zenden. Bij de reguliere weekendrondes gaat het meestal om wedstrijden op vrijdag 21:00, zaterdag 17:00 en zondag 13:00, 15:00 en 20:45 CET, met enkele doordeweekse rondes tijdens het seizoen.
Voor de beste kijkervaring in live-sport kijk je Ligue 1 op een Fire TV-apparaat. Ga voor meer informatie naar: www. amazon. fr/ligue1. Ga voor meer informatie over het annuleren van je Amazon Prime-lidmaatschap of gratis proefversie naar de pagina Je Amazon Prime-lidmaatschap annuleren. 5) Hoe kijk ik Ligue 1 op Prime Video als ik me heb aangemeld? Open de Prime Video app op je apparaat en je ziet de beschikbare wedstrijden in de rij 'live en aankomend' van Ligue 1.
Online tv kijken op mobiel, tablet en laptop - Ziggo GO ... online kijken via ziggogo Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, IJsland, Italië, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Nederland ...
Ondersteuning voor Ligue 1 ... Frankrijk en de Franse overzeese gebieden die zich op Ligue 1 hebben geabonneerd. 1) Hoe kan ik Ligue 2 BKT-wedstrijden kijken? De acht gelijktijdige Ligue ...
Nederland Frankrijk kijken 13 oktober 2023 Livestream 2 uur geleden — Nederland – Frankrijk kijk je hier om 20. 45 uur live Kijken via een gratis stream! 1EURO 2024 LINK 1 – 2EURO 2024 LINK 23EURO 2024 LINK 3 – ...
Online tv-kijken op al je apparaten in de hele EU Met het 'KPN TV+ alleen streamen' abonnement kan je niet online tv-kijken met de KPN TV app. Hoe kan je online tv-kijken bij KPN? Wil je weten hoe je online tv ...
13) Hoe kan ik gebruikmaken van de audio-optie met geluiden uit het stadion en geen commentaar? Volg onderstaande stappen om de wedstrijd te bekijken met de geluiden van het stadion. Selecteer 'Stadium FX' in de audio-opties terwijl de video wordt afgespeeld: Bij weergave via internet, Android-smartphones of -tablets, Fire Tablets, Alexa-apparaten, iPhones of iPads klik je op de tekstballon. Veeg op Apple TV omlaag op je afstandsbediening om het menu te openen en selecteer Audio. Op sommige apparaten druk je op je afstandsbediening om de player-instellingen weer te geven en druk je nogmaals op om het Audio-menu te openen. Op andere apparaten kun je je audiotrack op de wedstrijdpagina kiezen op het tabblad Audio ('Frans' voor de wedstrijd met commentaar en 'Stadium Atmosphere' voor de wedstrijd zonder commentaar en met stadiongeluiden.
Nederland - Frankrijk live live kijken? EK voetbal 2023 Wil je Nederland – Frankrijk live kijken? Op 13 oktober 2023 kun je bij NLZIET naar de voetbal livestream kijken van NPO 1. Probeer NLZIET 14 dagen gratis en ...
1) Hoe kan ik Ligue 2 BKT-wedstrijden kijken? De acht gelijktijdige Ligue 2 BKT-wedstrijden die normaal gesproken op zaterdag om 19:00 uur worden gespeeld, zijn afzonderlijk en volledig exclusief beschikbaar op het kanaal van Le Pass Ligue 1, toegankelijk voor alle Prime-leden in Frankrijk voor een extra abonnement.
Daarna kost het € 24 per jaar. Prime-leden kunnen ook profiteren van vele andere voordelen, zoals versnelde levering, exclusieve aanbiedingen en promoties, duizenden films en series, waaronder bekroonde Amazon Originals-series en -films en een selectie van 2 miljoen muziektitels met Prime Music. Ga voor meer informatie naar: amazon. fr/prime of amazon. fr/joinstudent voor studenten. 4) Op welke apparaten kan ik Ligue 1 Uber Eats-wedstrijden livestreamen via Prime Video? Livesport wordt ondersteund op Amazon-apparaten met de Prime Video app, Prime Video-systeemvereisten voor computers en apparaten die zijn verbonden via de Prime Video app, waaronder gameconsoles met de Prime Video app (PS3, PS4, PS5, Xbox One), settopboxen en mediaspelers met de Prime Video app (Google Chromecast, Orange, Bouygues Telecom, SFR, Free, Apple TV 4K en Apple TV (3e en 4e generatie)), smart-tv's met de Prime Video app, blu-ray-spelers met de Prime Video app, mobiele apparaten met de Prime Video app iOS of Android (in de nieuwste Prime Video app).
Bij reguliere weekendrondes omvat dit meestal wedstrijden: 21:00 uur op vrijdag, 17:00 uur zaterdag en 13:00, 15:00 (4x wedstrijden) en 20:45 uur CET op zondag, waarbij de beste wedstrijd normaal gesproken wordt gepland voor zondag 21:00 uur met een paar midweek rondes tijdens het seizoen. Al deze wedstrijden zijn beschikbaar voor Prime-leden die zich hebben geabonneerd op het Le Pass Ligue 1-kanaal (maand- of jaarpas). Prime Video zal op 31 juli 2022 ook de Trophee des Champions uitzenden via het Ligue 1-kanaal. Vanaf 30 juli 2022 zal Prime Video ook de Ligue 2 BKT Multiplex en 8 van de 10 wedstrijden van elke Ligue 2 BKT-dag uitzenden.
Nederland - Frankrijk kijk je hier om 20.45 uur live 8 uur geleden — Kijk dan direct live via onderstaande gratis stream linkjes! Via welk kanaal ga je live kijken? Kijken op TV of via een gratis stream. Veel van ...
14) Hoe kan ik ondertiteling in- of uitschakelen? Ondertiteling is beschikbaar voor alle wedstrijden die plaatsvinden op vrijdag 21:00 uur, zaterdag 17:00 uur en zondag 20:30 uur. Ondertiteling is ook beschikbaar voor de multiplex op zondags om 15:00 uur en voor 'Dimanche Soir Football', het zondagavondmagazine om 19:00 uur. De Ligue 2 BKT managerwedstrijd krijgt elke dag ook ondertiteling. Voor wedstrijden die ondertiteling hebben, kun je deze activeren of deactiveren door het 'CC'-symbool te selecteren in je afspeelinstellingen. Op sommige apparaten ziet het ondertitelsymbool eruit als een tekstballon of is het een optie 'ondertiteling' in het menu op de video-overzichtspagina.
[Live###] Nederland Frankrijk kijken live stream 13 oktober 2 uur geleden — 1 jun 2022 — De wedstrijd tussen Nederland en Frankrijk is vanavond niet live te zien op de televisie. Online kan je wel naar de finale ...